Дистанційне навчання 5 клас

Добрий день, шановні учні. 

Добігло кінця наше дистанційне навчання. 
Ви - молодці!!!!

На останок пропоную переглянути відео про  унікальні природні об*єкти Кіровоградщини. 

P.S.  Не забудьте підготуватись до нового навчального року, забезпечивши себе атласом та контурною картою
6 клас | Атлас. Загальна Географiя | Картографія6 клас | Контурна карта. Загальна географiя | Картографія
До зустрічі в 6 класі.
Гарних канікул!!!
______________________________________________________________________________________________________________________________

Дистанційне навчання на період карантину з 


18. 05.2020 по 22.05.2020
Добрий день любі п*ятикласники.
Завершуємо розглядати тему
"Людина на планеті Земля"
1. Пропоную переглянути відео







2.Дати письмову відповідь на запитання та надіслати на електронну адресу koval1977022@gmail.com 
ЗАПИТАННЯ
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ОХОРОНИ ПРИРОДИ МАЮТЬ ПРИРОДНИЧІ НАУКИ?
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!!
__________________________________________________________________________

Дистанційне навчання на період карантину з 

11. 05.2020 по 15.05.2020
5- В      Онлайн - урок (ZOOM) 
14.05. 2020  о 09.00
5 - А     Онлайн  -урок  (ZOOM) 

 14.05. 202о об 12.30
__________________________________________________________________________________________



Дистанційне навчання на період карантину з 

04. 05.2020 по 08.05.2020
5- В      Онлайн - урок (ZOOM) 
05.05. 2020  об 10.00
5 - А     Онлайн  -урок  (ZOOM) 
 05.05. 202о об 13.00
Для тих, хто не зміг долучитись до онлайн - уроків 
1.Передивитись відео

2. Домашнє завдання
Скласти характеристику екосистеми (на вибір) за планом підручник сторінка 172 та відправити на електронну адресу koval1977022@gmail.com до 14.05.2020
____________________________________________________________________________________________________________________




Дистанційне навчання на період карантину з 


27.04.2020 по 30.04.2020

Добрий  день, шановні учні!
 Сьогодні  пропоную  наступну  тему  для  опрацювання  дистанційно 
"Чинники живої природи. Взаємозв*язки між живими організмами. Співіснування організмів"


1. Перегляньте навчальне відео
2. Випишіть в зошит визначення( підручник параграф 44)
  • харчовий звя*зок (ланцюг живлення)
  • угруповання
3. Зворотній звя*зок.
заповнити Coogle- форму ОБОВ*ЯЗКОВО ( ДО 05.05.20) та НАДІСЛАТИ!!




БАЖАЮ УСПІХІВ!!!!
Наступні завдання
04.05.2020

З повагою Ворона О.В
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5 клас. 
Дистанційне навчання на період карантину з 
12.03.2020 по 03.04.2020


1. Переглянути відео 
2.  Після перегляду  відео,  записати в зошит пояснення вислову "Організми мають клітинну будову"
3. Підручник сторінка 119 "Сторінка природодослідника" виконати завдання.
4. Опрацювати текст підручника параграф 34.
5.  Після опрацювання тексту підручника виконати вправу
https://learningapps.org/display?v=pespx26b320 та переглянути відео (За умови, якщо завдання буде виконано правильно!!!!!!!!!!!!!!!)
6. Опрацювати текст підручника параграф 35,36.
7. Після ознайомлення з текстом підручника  виконати вправу 
8. Виписати в зошит по 5 прикладів рослин, тварин , грибів Кіровоградської області.
Дистанційне навчання на період карантину з 

06.04.2020 по 24.04.2020
Добрий день! 
Після відпочинку, продовжуємо  наше дистанційне навчання.
Сьогодні  пропоную  наступну  тему  для  опрацювання  дистанційно  
«Різноманітність  середовищ  життя  і  пристосування  організмів  до  життя  в  кожному  з  них.  Наземно-повітряне,  водне  і  ґрунтове  середовища  життя».

Мета:розглянути умови існування організмів у наземно-повітряному середовищі,проаналізувати пристосування, які виникають у цьому середовищі; розвивати вміння аналізувати інформацію й виділяти головне; виховувати бережливе ставлення до живих організмів і природи в цілому.

1.Повторити матеріал підручника ( параграф 34 - 37), пригадати тренувальні вправи ( за потреби пройти ще раз) та пройти тестування 09.04.2020.

2. Опрацюйте текст підручника параграф 38 - 39.

  Перегляньте відео 


3. Дати короткі відповіді на запитання  у вигляді таблиці та надіслати фотозвіт16.04.2020 на електронну адресу koval1977022@gmail.com 
1.
Перелічити чинники неживої природи

2.
Навести три приклади впливу чинників неживої природи на живі організми.

3.
Навести три приклади періодичних змін у природі.

4.
Як ти вважаєш,  в яких умовах живе рослина, яка має довгий корінь і опущені листки?Поясни свою думку.


5. Опрацюйте текст підручника параграф 40 - 42.
Перегляньте відео 





6. Пройти тестування  23.04.2020
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!