Добрий день, шановні учні.
Добігло кінця наше дистанційне навчання.
Ви - молодці!!!!
На останок пропоную переглянути відео про унікальні природні об*єкти Кіровоградщини.
Гарних канікул!!!
______________________________________________________________________________________________________________________________
Дистанційне навчання на період карантину з
18. 05.2020 по 22.05.2020
Добрий день любі п*ятикласники.
Завершуємо розглядати тему
"Людина на планеті Земля"
1. Пропоную переглянути відео
2.Дати письмову відповідь на запитання та надіслати на електронну адресу koval1977022@gmail.com
ЗАПИТАННЯЯКЕ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ОХОРОНИ ПРИРОДИ МАЮТЬ ПРИРОДНИЧІ НАУКИ?
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!!
__________________________________________________________________________
Дистанційне навчання на період карантину з
5- В Онлайн - урок (ZOOM)
14.05. 2020 о 09.00
5 - А Онлайн -урок (ZOOM)
14.05. 202о об 12.30
__________________________________________________________________________________________
Дистанційне навчання на період карантину з
Дистанційне навчання на період карантину з
5- В Онлайн - урок (ZOOM)
05.05. 2020 об 10.00
5 - А Онлайн -урок (ZOOM)
05.05. 202о об 13.00
Для тих, хто не зміг долучитись до онлайн - уроків
1.Передивитись відео
Для тих, хто не зміг долучитись до онлайн - уроків
1.Передивитись відео
2. Домашнє завдання
Скласти характеристику екосистеми (на вибір) за планом підручник сторінка 172 та відправити на електронну адресу koval1977022@gmail.com до 14.05.2020
____________________________________________________________________________________________________________________
Дистанційне навчання на період карантину з
27.04.2020 по 30.04.2020
Добрий день, шановні учні!
Добрий день, шановні учні!
Сьогодні пропоную наступну тему для опрацювання дистанційно
"Чинники живої природи. Взаємозв*язки між живими організмами. Співіснування організмів"
1. Перегляньте навчальне відео
2. Випишіть в зошит визначення( підручник параграф 44)
- харчовий звя*зок (ланцюг живлення)
- угруповання
3. Зворотній звя*зок.
заповнити Coogle- форму ОБОВ*ЯЗКОВО ( ДО 05.05.20) та НАДІСЛАТИ!!
Наступні завдання
04.05.2020
З повагою Ворона О.В
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5 клас.
Дистанційне навчання на період карантину з
12.03.2020 по 03.04.2020
1. Переглянути відео
2. Після перегляду відео, записати в зошит пояснення вислову "Організми мають клітинну будову"
3. Підручник сторінка 119 "Сторінка природодослідника" виконати завдання.
4. Опрацювати текст підручника параграф 34.
5. Після опрацювання тексту підручника виконати вправу
https://learningapps.org/display?v=pespx26b320 та переглянути відео (За умови, якщо завдання буде виконано правильно!!!!!!!!!!!!!!!)
https://learningapps.org/display?v=pespx26b320 та переглянути відео (За умови, якщо завдання буде виконано правильно!!!!!!!!!!!!!!!)
6. Опрацювати текст підручника параграф 35,36.
7. Після ознайомлення з текстом підручника виконати вправу
8. Виписати в зошит по 5 прикладів рослин, тварин , грибів Кіровоградської області.
Дистанційне навчання на період карантину з
06.04.2020 по 24.04.2020
Добрий день!
Після відпочинку, продовжуємо наше дистанційне навчання.
1.Повторити матеріал підручника ( параграф 34 - 37), пригадати тренувальні вправи ( за потреби пройти ще раз) та пройти тестування 09.04.2020.
Добрий день!
Після відпочинку, продовжуємо наше дистанційне навчання.
Сьогодні пропоную наступну тему для опрацювання дистанційно
«Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно-повітряне, водне і ґрунтове середовища життя».
Мета:розглянути умови існування організмів у наземно-повітряному
середовищі,проаналізувати пристосування, які виникають у цьому середовищі;
розвивати вміння аналізувати інформацію й виділяти головне; виховувати
бережливе ставлення до живих організмів і природи в цілому.
1.Повторити матеріал підручника ( параграф 34 - 37), пригадати тренувальні вправи ( за потреби пройти ще раз) та пройти тестування 09.04.2020.
2. Опрацюйте текст підручника параграф 38 - 39.
Перегляньте відео
3. Дати короткі відповіді на запитання у вигляді таблиці та надіслати фотозвіт16.04.2020 на електронну адресу koval1977022@gmail.com
1.
|
Перелічити чинники неживої природи
|
|
2.
|
Навести три приклади впливу чинників неживої природи на
живі організми.
|
|
3.
|
Навести три приклади періодичних змін у природі.
|
|
4.
|
Як ти вважаєш, в
яких умовах живе рослина, яка має довгий корінь і опущені листки?Поясни
свою думку.
|
5. Опрацюйте текст підручника параграф 40 - 42.
Перегляньте відео
6. Пройти тестування 23.04.2020
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!